BPD benoemt Ruud van Dam als financieel directeur voor Nederlandse ontwikkelactiviteiten

Per 1 oktober aanstaande zal Ruud van Dam (52) starten als financieel directeur bij BPD en toetreden tot het managementteam in Nederland onder leiding van algemeen directeur Harm Janssen. Ruud van Dam heeft zeer uitgebreide ervaring in financieel eindverantwoordelijke functies bij onder meer MAB Development en de afgelopen 7 jaar was hij CFO bij DW Property (voorheen Reggeborgh Vastgoed).
  • Publicatiedatum: 22 september 2022

Walter de Boer, CEO BPD, over de benoeming: ‘Ik kijk er naar uit dat Ruud onze financiële functie in Nederland komt versterken. Zijn diepe ervaring met vastgoedfinanciering is van groot belang bij het waarmaken van onze missie om wonen voor iedereen in Nederland bereikbaar en betaalbaar te houden. Met een jaarlijkse woningbouwproductie van ruim 6.000 woningen in Nederland, sturen we de komende jaren sterk op het grootschalig toevoegen van betaalbare woningen aan de woningvoorraad. Om dit waar te kunnen maken wordt het nog belangrijker om de kosten van onze werkzaamheden gedurende de ontwikkeling en realisatie te beheersen en te managen. Met Ruud aan het financiële stuur van onze Nederlandse ontwikkelactiviteiten heb ik er alle vertrouwen in dat we dit gaan waarmaken.’

Op de hoogte blijven van ons werk?